mandag, oktober 17, 2011

Høstferiefangst.


Vi har vært på høstferie og hatt mange fine dager med familien.
Siden de bor utenfor Stavanger ble det selvsagt tid til en tur til Sandnes garn.
Og som vanlig ble det noe handel...

To kilo herlig Sisu...






15 nøster Per Gynt...













18 nøster Smart.

Det meste av garnet har jeg planer for, men planer kan endres underveis. Foreløpig har jeg nok på pinnene, så garnet har mellomlandet på loftet sammen med alt det andre garnet jeg har planer om å strikke opp *kremt, host..*







Vi var også innom diverse andre butikker og kjøpesentre i løpet av høstferien, og disse putene likte jeg så godt at de ble med oss hjem. De er kjøpt på Bohus Jørpeland.










Ble veldig fornøyd med at de passer så godt i fargene til sofa og møblene rundt i stuen.


















3 kommentarer:

LivM sa...

Ja det var litt av en garnfangst. Her blir det nok mange flotte prosjekt etter hvert. Nydelige puter!

MayM sa...

Hr var det mye deilig garn. Flotte puter også !

Sissel sa...

Så stor og deilig fangst du fikk med deg. Mye fint garn og gleder meg til å se alle planene for garnet :)