fredag, september 02, 2005

Var bare innom for å kikke..

Var bare innom Garnhuset for å kikke..
Visste jo at det var en dum ide siden jeg prøver å bruke av garnlageret mitt på loftet, men det blir nok mange fine julegaver!

Mohairgarnet (Mohair de lux, Gjestal) skal bli luer og skjerf.

Vestlandsgarnet (Gjestal) skal bli tøfler til yngste datter i huset. Hun elsker rosa. Tenkte jeg skulle strikke de i helgen slik at de er ferdig til "tøffel-alongen" går ut 15.september på Hobbyboden.

Vet ikke helt om jeg har tid til dette nå, med alt det andre jeg også holder på med, men det er jo kjekt å veksle litt mellom arbeidene. Og de to store prosjektene jeg holder på med (genser og duk) tar det jo sin tid å bli ferdig med... Har strikket ca 10 cm på genseren og heklet 10 motiv på duken. Herlig å gjøre noe innimellom som blir raskt ferdig.

Ingen kommentarer: