torsdag, november 24, 2005

Hyttetur.

Jeg er på hytten med minstemann. Vi kjørte avgårde i går, med midlertidig sertifikat i lommeboken... Hørte hjemmefra i dag at sertifikatet muligens er kommet i posten allerede. Turen til hytten som tar ca 40min kjøring + 40 min ferge og så 5 min kjøring igjen gikk helt fint. Utrolig kjekt å være uavhengig av andre! Jammen på tide.. Skal ikke klage. Har en snill mann som alltid har stillt opp ved behov om kjøring, men det er noe annet å kunne bestemme det selv. Og spesielt med tank på den tiden vi er inne i nå. I DAG ER DET BARE EN MÅNED IGJEN TIL JULAFTEN!! Dette er den koseligste tiden jeg vet om. Tenner stearinlys og koser meg med å lage julegaver. I dag har jeg gjort ferdig den 2. Månetoppen-genseren, og begynt på genser nr 3. Litt kjedelig å strikke en til som er helt lik, men det går nå iallefall raskt. Har også med masse annet garn, i tilfelle jeg blir ferdig før vi riser hjem igjen på søndag. Har planer om å strikke en nisse fra "Simply Knitting", gjøre ferdig et par pulsvarmere, hekle noen engler... osv. Tror ikke jeg blir arbeidsledig.. Har glemt kabelen til kamera, så det blir ikke noen bilder i dag desverre.

Ingen kommentarer: