søndag, april 28, 2013

Produktivitet igjen..

 Med veldig mange tidsskriftsamlere på en plass blir det vanskelig å huske hva som er i hvilken boks...
 Derfor satte jeg meg til og stemplet og kuttet ut disse søte merkelappene.
 Så skrev jeg på de hva som var i hver boks (jaja, er ikke ferdig da, men godt igang hvertfall) og limte de på boksene. Nå blir det lett å finne rett utgave av de bladene jeg ønsker.
 Det har ikke blitt så mye håndarbeid i det siste. Formen har vært temmelig laber etter siste forkjølelse/influensa. Da jeg trodde det var over hang hosten og mye slim igjen i hals og lunger.
Med dårlig pustekapasitet til vanlig så kan jeg love at dette var ikke noe sjakktrekk...
Heldigvis virker det som det nå er på retur og kreativiteten er igjen på banen.

Disse sokkene har jeg imidlertid fått putlet ferdig mens jeg satt her og hostet og pustet og peste. De skal til en barnehage som ekstratøy. Alle tre parene er strikket av restegarn så fargene er gjerne litt rare, men varme og gode er de uansett.
 På fredag kom Simply knitting i posten. Dette er et blad jeg virkelig liker. Alltid noe inspirerende og fristende å finne. Denne gangen fulgte det med strikkepinner i bladet og jeg ble så inspirert av et av mønstrene at jeg bare måtte starte med èn gang. Da var det greit å kunne bruke de medfølgende pinnene også.
Dette er resultatet foreløpig. Du skal få de de så snart de er ferdig strikket. Kjempesøte!! Kommer med flere bilder i morgen eller tirsdag.

1 kommentar:

LivM sa...

Skal si du har fått sving på arkiveringen. Nå blir det enkelt for eg å finne frem. Varme sokker trengs jo stadig vekk så det er greit med et lite lager.