fredag, januar 27, 2006

Helg på hytten..

Denne helgen skal vi en tur på hytten. Jeg har som vanlig pakket med meg diverse håndarbeid. Tok for sikkerhetsskyld med meg rikelig. En kan jo ikke vite om en er ekstra produktiv en helg... Så jeg har pakket:

ufo-genseren som bare mangler et erme (den skal/må jeg strikke og montere ferdig i helgen)
garn til lue i samme garn som genseren
garn til sokker i samme garn som genseren
bambuspinner 2,5 og garn til sokker med hullmønster.....
I tillegg har jeg selvsagt noen påbegynte arbeider på hytten som skulle vært gjort ferdig.

Slik er det hver gang, stadig like optimistisk og overbevist om at det er bedre å ha med for mye garn enn for lite... Ha Ha. Denne helgen ser det dessuten ut til å bli nydelig vær, og da blir det vel kun strikking om kvelden til tv. Jaja, vi får se hvor mye jeg har fått gjort når jeg kommer tilbake søndag kveld. GOD HELG!

Ingen kommentarer: