søndag, januar 22, 2006

Ufo-redusering, eller?




Hm, redusering er kanskje ikke rette ordet... Jeg har slitt med denne genseren siden i høst. Følte at den ville bli for stor til 13-åringen, men etter målene på bolen og mønsteret, så skulle den være riktig. Da jeg nå tok den fram igjen målte jeg den opp mot en annen genser som frøkenen har, og fant ut at jeg kunne redusere masketallet med 48!! Gr... ikke særlig morsomt å rekke opp så mye, men nå er det gjerne håp om at den blir ferdig. Her er prosessen med å rekke opp, og begynne på an igjen. Bråtet kunne jeg beholde, for det passet helt greit. Nå er jeg kommet opp til mønsteret igjen, men fremdeles gjenstår en god del cm før jeg er like lang som jeg var før jeg rekket opp! Men denne gang virker det rett og da er det lettere å strikke også.

Ingen kommentarer: