tirsdag, januar 10, 2006

Så er det på-an igjen..

På Hobbyboden er jeg bl.a med på Ufo-along. Derfor gikk jeg igang med en av alle ufoene jeg har.. Merkelig hvor mye kjekkere det er å begynne på noe nytt, når en ikke er helt ornøyd med det en jobber med. Ihvertfall gjelder det meg. I dag har jeg hentet frem igjen en genser jeg begynte på til eldstemann i høst. Den ser mistenkelig stor ut til henne, så jeg la den fra meg. Siden ble den glemt.. Målte den på en annen genser, og den er ikke mer enn et par cm videre! Dermed gikk jeg igang med godt mot. Mønsteret er ganske fint, men det blir mye tvinning for det er så mange masker mellom mønsterrapportene. Kameraet var gått tok for batteri, så det blir desverre ikke bilde av arbeidet i dag. Men kikker du i arkivet på august eller september kan du se både mønster og fargene.
Ellers har jeg strikket ferdig et par sokker også. Mønsteret er fra sokkealongen på Hobbyboden. Bilder kommer i morgen.

Ingen kommentarer: