mandag, januar 30, 2006

Ufo-genseren ferdig!




Så ble genseren endelig ferdig. Det gikk igrunnen raskt når jeg bare rakk opp igjen det jeg hadde strikket før den ble en ufo. Den var alt for vid og det kjentes feil ut når jeg strikket. Så mye bedre det hadde vært om jeg hadde stolt på intuisjonen og rekket opp med en gang i stedenfor å strikke videre helt til jeg gikk lei... Men nå er den ferdig, og eldstejenta ble veldig fornøyd. Genseren er strikket i Sandnes-garn på pinne 3 og 4. Mønsteret er hentet på Hobbyforum, og det er Evike som har scannet det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig! Kjempelekkert fargevalg. Og nyydelig mønster. Den var helt topp!

Bim sa...

Nydelig! som ni säger... Urläcker säger jag, hihihi...
och med mössa till också... även om det inte är samma mönster PÅ den... Så är den ju perfekt till, i samma färg...
Ja, du ska var stolt över det arbetet... stickor 3 o 4, och allt det mönstret... hm, gäller att man har lite tålamod då, hihihi...
Må så gott... en Sjöbackabo på irrvägar ute på nätet... kramis... och läcker blogg du har, hihihi...

hobbyvenn sa...

Takk takk, koselig dere kikket innom. Joda genseren ble bra den, og i følge leirskole-jenta så er den i bruk hver dag. De går en tur på ski hver dag, og da er den god å ha. Godt jeg rakk å få den ferdig!