søndag, januar 14, 2007

Besøksteller!

Har fått hjelp av eldstejenta til å få satt inn besøksteller.. Tusen takk for hjelpen min venn!
Det skal bli spennende å se om det er noen på besøk her eller...

Har blitt "tagget" av Bodil så jeg får svare som best jeg kan..
Reglane er som følger:- nevn 6 rare ting om deg sjøl- tag 6 personer og legg igjen ei helsing i bloggane og be dei lese din- disse reglene skal gjengis av den som er tagga.

1. Døgnrytmen min, og dagligrytmen min er helt ulik.. Står opp 6.30, men vil helst stå opp 9. Går og legger meg 23.30, men ville helst vært i seng kl 2...
2. Jeg er en rotekopp. (jaja, det er vel kanskje ikke så rart, har igrunnen alltid vært det da..)
3. Er sjenert, men holder foredrag for mange mennesker..
4. Elsker å bruke fyllepenn når jeg skriver.
5. Tok "lappen" da jeg var 45!
6. Pakker med meg minst 6 håndarbeid for en helg på hytten, og får brukt et eller to... (I tillegg ligger det diverse garnrester der som kunne vært brukt opp..)

Nye "offer" tror jeg at jeg velger å si er frivillig. Har du ikke fått denne, er du herved tagget. (Sa jeg frivillig? Mente selvsagt at det gjalt for de som ikke var blitt tagget før hehe..)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Selvfølgelig får du besøk i denne koselige bloggen din :-)Alltid koselig å komme innom her, for du er jo så produktiv!!

hobbyvenn sa...

Hehe, tusen takk! Ikke så lett å vite alltid, siden det ikke er så mange som legger igjen kommentar. Men det tyder jo på besøk når telleren hopper avgårde hver dag...