onsdag, januar 17, 2007

I dag har jeg jobbet med "Takk-for-gaven"-teppet. Teppet skal til en liten jente. Siden utgangspunktet var mange små stoffbiter som jeg fikk i gave, måtte jeg velge et teppe der jeg ikke trengte sy sammen lange rekker med stoff. Nierblokker er greit til slike småarbeider..








Og som det forrige teppet jeg sydde, har også dette fått hjerteaplikasjon på lyst bakgrunnstoff innimellom nierblokkene.
Nå mangler bare noen rammer rundt, vatt og bakstykke. Har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal vattere.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Søtt teppe! Gjør seg godt med hjerter innimellom ja!

Anonym sa...

Det blir kjempesøtt! Gleder meg til å se det helt ferdig :)

hobbyvenn sa...

Tusen takk! Håper også det blir bra... Legger inn bilde når teppet er ferdig.

Anonym sa...

Dette blir et fint teppe. Det blir spennende å se når det blir helt ferdig.