søndag, januar 28, 2007

Fremgang på diverse..

Det hjelper å skrive "ergre-seg-innlegg", nå virker blogger hvertfall av og til..
"Fikk mer til overs"... fremdeles garnet fra hemmelig venn HB. Dette er altså mp3-vesken som jeg skrev om i forrige innlegg.









Her er Hedera-sokkene fra sokke-alongen på Projo ferdig. Pinne 2,5 og Regia sokkegarn. Nydelig mønster som ikke kommer helt frem på bildet.








Dette er langtidsprosjektet mitt. Det vokser fremdeles litt for hver uke.. Nå er jeg igang med høyre forstykke. Det skal være v-felling fremme, og nå er jeg akkura begynt å felle såvidt. Gleder meg til å bli ferdig med denne, for den er nokså kjedelig å strikke, men tror den kan bli godt mottatt av han som skal få den neste jul... Strikker den i et herlig garn fra Dale, nemlig Ulla. Pinne 3,5


3 kommentarer:

Anonym sa...

Sokkene dine ble kjmpefine.

Anonym sa...

Flotte sokker. Selv grå farge blir flott når man strikker så fint mønster! Supert!

hobbyvenn sa...

Tusen takk! Sokkene er egentlig lys blå, men mørkere spetter, men det viser ikke så godt på bildet...