søndag, januar 21, 2007


Så er det tid for pollenmedisin igjen for eldstejenta... Ser du ekstra godt på bildet kan du se raklene som er kommet veldig langt... Det begynner alltid tidligere på Tysnes enn her hjemme, men SÅ tidlig har vi ikke startet pollensesongen før...







På håndarbeidsfronten ble det ikke gjort så mye som forventet, som vanlig.. hehe frykten for å bli arbeidsledig er større enn produktiviteten hver gang.. Pakker ned ørten håndarbeid, og kommer hjem med det meste urørt. Men noe har jeg da gjort. Dette er Hedera socks. Regia, pinne 2,5 og nydelig mønster. Dette er januarsokkene i sokker 2007 på Projo.





Lapp nr 1 er ferdig på GAAA-teppet. Det var en morsom utfordring som gikk greit å strikke. Gleder meg allerede til neste lapp! Garnet er jeg superfornøyd med. Det er Hifa kamgarn, superwash. Lappen ble ca 30cm begge veier, men på bildet ser den noe skjev ut, det er nok bare mangel på blokking.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott lappen ble!
Ja, den pollensesongen må vel være den tidligste noensinne?

Anonym sa...

Den ble jo flott. Garnet er nytt for meg, så det må prøves.

hobbyvenn sa...

Ja Virtuella, vi har aldri startet sesongen så tidlig før. (Og ønsker det igrunnen ikke heller..)
Angående garnet livm, så er det herlig. Lappen veide 66g da jeg veide den i sted, så garnet er drøyt også.