tirsdag, januar 16, 2007


Det straffer seg å gå innom Narvesen på Flesland... I dag var der så mange aktuelle blader, at det var nesten umulig å motstå fristelsen.. Vel motstå og motstå.. Det datt 4 blader rett i armene mine, så de måtte jeg nesten bare ta med meg... *host, host*
Det er jammen godt at jeg har fått så masse garn i posten i dag, hehe.




Disse to var også med hjem. Knit simple liker jeg veldig godt. Synes det er mange varierte mønstre. Det andre var det også mye flott i. Har ikke rukket å studere alt ennå, det tar faktisk litt tid å studere 4 blader skikkelig.. Og så lenge jeg sitter her på dataen rekker jeg jo ikke noe...








Som om ikke "inspirasjonsarkivet" mitt i toppetasjen var fullt nok i dag, så lå disse i postkassen da vi kom hjem. Kreativ scrabbooking fra Bokklubben Hobbyglede hadde mange gode tips og fine idèer. Vår og påskekatalogen fra Panduro har jeg ikke åpnet ennå. Tror den skal få ligge og godgjøre seg til i morgen. Vet ikke om jeg klarer flere fristelser i dag.. hehe, eller sagt på en annen måte, noe annet må jeg snart får gjort!!

2 kommentarer:

Hannesol sa...

Så mye spennendes de hadde på din Narvesen da! Hos min hadde de bare fått inn ett eks Simply Knitting - og det kjøpte jeg *fnis* Kos deg og ha en fortsatt fin uke!

hobbyvenn sa...

Hehe, har oppdaget at det eneste stedet jeg finner noenlunde godt utvalg i hobbyblader er på flyplassen her i Bergen... Heldigvis bor vi ikke så langt derfra. Der jeg handler vanligvis, tar ikke Narvesen inn strikkeblader i det hele tatt!