lørdag, juni 03, 2006

Epleblomst/Utfordring.


Epleblomsten er snart utsprunget, dette bildet ble tatt i forgårs. I går hadde vi er forferdelig regnvær..., men nå skinner heldigvis solen igjen!









Denne utfordringen har jeg fått av Mmmarianne.

Fire jobber jeg har hatt:Servitør, Pleieassistent, Aktivitør, Konsulent/Veileder

Fire plasser jeg har bodd:Norheimsund, Bømlo, Bergen

Fire tv-serier jeg liker å se: Bit for Bit, Norge Rundt, Aidensfield, Jakten på kjærligheten,

Fire plasser jeg har vært på ferie:Italia, Rhodos,Romania, Mallorca,

Fire sorter favorittmat:Taco, Salater, Grillmat, Laks

Fire steder jeg ville ha vært nå: Mallorca (reiser snart), USA (drømmer om en "lappetur"), Stavanger (Sandnesgarn har et herlig garnutsalg), På hytten der vi er nå..

Fire bloggere jeg utfordrer:Giram, Malin, Nina og Nobo

Ingen kommentarer: