torsdag, juni 15, 2006

Katten med støvlene.


Her er selveste Katten med støvlene. Nå når jeg legger inn bildene ser jeg at katten har glemt å få maling på haletuppen. Selve katten er et motiv på et stoff, men så måtte jeg klippe det ut slik at jeg ikke fikk med noe annet på bildet. Derfor har jeg malt de delene av katten som ble klippet bort (bittelitt på snuten og bakfoten. Og haletuppen skulle nok også fått litt maling.)
Han har en lang vei å gå før han når til...






...slottet. Selve slottet malte jeg på en lapp, og aplikerte på en grønn ås forran. På taket på slottet er det malt på litt glitter som faktisk gir litt spennende effekt i det rette lyset.

Teppet er maskinquiltet mellom rutene og rundt selve katten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flott teppe og skjørt! Jeg er stadig innom bloggen din og kikker på alt det fine du lager!

hobbyvenn sa...

Så koselig. Bare kjekt når noen titter innom!