lørdag, juni 03, 2006

Toppen godt igang.






Toppen til minstejenta er godt igang. Det er restene etter hakketoppen, men garnet er drøyt så det ser ut til å rekke til denne toppen også.
Jeg strikker inn midtstykket etter å ha klippet den opp midt fremme. Hater å strikke vrangt, så derfor klipper jeg heller opp, og strikker inn midtstykket.
Synes det ser bra ut. Minstejenta har bestillt perler på midtstykket, men ønsket kom for sent til at jeg kunne tre det på tråden. Nå får jeg se om jeg kan sy de på etterpå. Det kommer også en strikkeblonde øverst i blått eller rosa... valgets kval.





Slik ser midtstykket ut på litt nært hold. Mønsteret er fletter med 8 pinners mellomrom.

2 kommentarer:

Virtuella aka. Margot Viste sa...

Det er nå ikke så store sakene jeg lager da, sokker og luer og andre småting. Kanskje jeg burde bruke all "dødtiden" til noen gensere og kofter? Jeg orker ikke begynne på noe som tar for lang til å bli ferdig med.
Gleder meg til å se genseren din etterhvert som den skrider fram, spennende med den "panelstrikkingen" du har begynt med!

hobbyvenn sa...

Synes du strikker så det spruter jeg da.... Blir helt matt av tempoet ditt. Må være luften der nede..he he. Har den faktisk i genene jeg også, men har nok ikke fått den i de mengder som deg...
Panelstrikkingen gir fin effekt synes jeg, og så sparer det meg for mange kjedelige vrangmasker..