torsdag, juli 05, 2007


Det ble da kjøpt et og annet på turen, og her er endel av det barna fikk bestemme.... Spennende med utenlandsk kliss, visstnok..











Og jeg fant visst også noe utenlandsk... Kjøpte meg tre blader. To lappeteknikk og et strikkeblad for barn. Masse flott inspirasjon der ja!









Måtte bare ha denne søte boksen også jeg... Helt umulig å la den bli igjen i butikken. Synes jeg var flink jeg, de hadde den i mange forskjellige utgaver både runde og firkantede og jeg endte bare opp med denne!








Jaja, kremt, kremt måtte "bare" ha denne også jeg. Den er ganske stor og med tre rom som kam fylles med masse strikketøy! Og mange spennende lommer med glidelås der en kan gjemme (og glemme!) diverse småting.
Utvalget av vesker og sko var enormet og bare i denne butikken der denne var kjøpt kunne jeg nok ha brukt opp feriebudsjettet på null komma null er jeg redd.

Ingen kommentarer: