søndag, juni 29, 2008

Pakke fra hemmelig venn.


Jeg har fått flott pakke fra min hemmelige venn på HF.
Garnet heter Just Bamboo og det har jeg aldri prøvd før, spennende. I tillegg så var der en liten notatbok, te, et fint kort og deilig såpe.
Tusen takk for den flotte gaven!







Undernes tid er ikke forbi. Denne toppen begynte jeg på for ca 22år siden... Det gikk kjapt å strikke den, men det ble litt knapt med garn, så jeg manglet garn til å sy den sammen på skuldrene. Selvsagt ikke noe problem, bare å kjøpe et nøste til. Desverre hadde de ikke flere nøster da jeg var innom butikken, og ikke kom de til å ta det inn igjen heller trodde de. Dermed ble toppen liggende, og liggende, og liggende... Flere flyttelass ble den med på også...
Men i forrige uke fikk jeg jammen summet meg og sydd igjen skuldrene med en annen hvit bomullstråd. Så hva var problemet? Ikke vet jeg, det tok ikke lange tiden å få den sydd sammen heller. Så nå er det bare spørsmålet om jeg fremdeles liker den og vil bruke den da...

Mønsteret er igrunnen ganske fint.

Garnet het Hjerte Flamè mener jeg å huske. Et ugjevnt garn i bomull ++.

This top is an old ufo. I knitted it about 22years ago, but I never sewed the shoulders together because I had too little yarn. Last week I finally got it finished!

Ingen kommentarer: