lørdag, februar 17, 2007

Inspirasjon 2

Jeg var en tur på Flesland i går for å hente meg noe inspirasjon... Jada, vet at inspirasjon er det siste jeg trenger, har en million ting å lage og er inspirert til tusen.... men det er så herlig å bla i slike flotte, inspirerende blader. Og mye fristende er det jo alltid å finne også.. Fant 3 strikkeblader jeg tok med hjem.






...og inspirasjon var det ikke problemer med å finne. Denne vesken ble observert av begge jentene med høye sukk og en voldsom blinking av øyevipper.... *Smisk, smisk* "Du mamma, du som er så grei..." Jaja, lovet ingen ting... (Men kom til å tenke på at det hadde jo blitt et veldig populært alternativt påske-egg kanskje??







"Mamma, den genseren er nesten make til vesten min!" sa minstemann da han så denne... "Den kunne jeg brukt når det blir litt kaldt på armene..." Joda, junior elsker vester, men liker ikke så godt gensre når han er inne, men kanskje en grei genser til våren?






Samme hysteriske blinke-reflekser som ved veskefunnet framkom da denne genseren ble oppdaget av jentene. Skjønner jeg burde bla i bladene mine når de var på skolen....






Denne kunne jeg godt tenkt meg å strikke til gemalen. Syntes den var enkel og flott på samme tid.


Ingen kommentarer: