søndag, februar 11, 2007


Jeg var på bloggen til Vipsen, og der hadde hun fanget opp en oppordring et eller annet sted om å vise frem den koppen du drikker te/kaffe fra. Her er mine. Den med prikker fikk jeg av eldstejenta en dag hun var og shoppet litt. Hun hadde kjøpt en til meg og en til gemalen. Den er veldig god å drikke te av, så den bruker jeg ofte. Den nydelige med roser (!) fikk jeg av minstegutten i dag i forbindelse med morsdagen. Er den ikke søt? Og pluttselig med kruset jeg hadde lite, for rosekruset er temmelig stort! Nå er det fyllt med Mango-te, som er noe av det beste jeg vet.








I samme slengen viser jeg frem min kalde yndlingsdrikk. Denne synes jeg er så utrolig god! Anbefales på det varmeste. Har du ikke prøvd den før, ville jeg ikke nølt et sekund. Passer ypperlig til mat, og til tørstedrikk på sommeren.

Ingen kommentarer: