mandag, januar 10, 2011

Nye kort.



I helgen ble det tid til å kose seg med kortlaging. Dette er lagret til en søt (ikke si jeg skrev det) nevø som ble 14 år. Han har som dere ser fotballdilla...

















Det neste kortet er laget til min bror. Han har IKKE fotballdilla for å si det sånn... (Han digger ikke mus i kakeboksen heller for den saks skyld).
















Dette kortet ble bare laget og ligger på vent til noen har fødselsdag. Det blir nok flere kort fremover. Jeg liker utrolig godt å lage kort og tiden bare flyr avgårde i slike stunder. Musikken på høyt. Denne gangen var det Jan Werner Danielsen som fikk æren av å underholde. Fikk cd til jul.. Stempler, farger, maling, diverse utstyr, papp og papir strødd utover bordet.
Er det rart tiden flyr. Jeg glemmer tid og sted og bare koser meg glugg i hel.









Inni kortene har jeg dekorert første side med litt kloke ord. Neste side er til tekst vi skriver til den som skal ha kortet.

Ingen kommentarer: