søndag, november 02, 2008

Julekortproduksjon i gang..


Jeg kjøpte et sett med stermpler på Foto Knutsen som jeg fant ut var grei å stemple på sykehuset. Det burde jo være små og greie stempler, og ikke for pludrete å male i etterkant. Dette er resultatet etter noen timers stempling. En pleier som kom inn ble helt satt ut og glemte hva hun kom for da hun så meg sitte der med stempler og papir. Det er visst ikke så vanlig at pasientene finner på slikt på sykehuset... hehe.





Torsdag var det tid for å male alle trykkene tenkte jeg. Vel, som vanlig tar malingen mye lengre tid enn jeg tror på forhånd, så jeg ble langt fra ferdig. Men jeg kom godt i gang, og glemte både tid og sted.









Det ser så enkelt og kjapt ut når noen av stemplene er malt, men du verden så lang tid hver enkelt figur kan ta...





Men søte er de jo... Og når de er klippet ut og skal limes på kortene så pleier jeg ofte å legge på litt farge med akvarellpenner i tillegg..

Ingen kommentarer: