tirsdag, november 18, 2008

Sykehus-dag 21.

I går møtte jeg på avdelingen som avtalt klokken 10. Som vanlig ble det en test i å holde humør og tålmodigheten i sjakk mens en venter. Etter ca en time på en pinnestol kom det endelig en sykepleier for å ta imot. Alle som jobber på avdelingen er kjempekoselig altså, det er ventingen før en kommer igang med kur som er så kjedelig. Jeg merker at når jeg kommer inn for å få kur, så vil jeg helst igang så fort som mulig for å bli ferdig.. Men slik gikk det ikke i går. På skjemaet til sykepleieren stod det at kur skulle startes 17 november, men legen hadde bestillt oppstart av kur til 18. Så etter litt frem og tilbake så ble jeg sendt hjem igjen. Jaja, et ekstra døgn hjemme er jo ikke å forakte da!
Det ble forøvrig en koselig ettermiddag. Jeg laget hjemmelaget pizza for det er noe av det beste barna vet, og så så vi Alvin og gjengen etterpå. En morsom film som passet utmerket for de to minste (og meg som er en stor pyse når det gjelder skumle filmer..)

2 kommentarer:

Petunia sa...

Skev en kommentar her, men det ble bare borte???
Jeg håper det gå bra med kuren denne gangen også... og at du ikke må på noe isolat. Du treffer meg på MSN vet du!
Lykke til!

hobbyvenn sa...

Hm, ble kommentaren borte? Ikke vet jeg hva som skjedde, men koselig at du orket å skrive en ny hvertfall..