lørdag, november 08, 2008

Tusen takk.

Tusen takk for alle koselige kommentarer som dere legger igjen her på bloggen. Det er utrolig koselig å åpne bloggen og så er der kommentarer.

Det går helt fint med meg. Jeg er oppegående i aller høyeste grad... Jobber og styrer på som vanlig.
Kvalmen hang i mye lengre denne gang enn etter forrige kur, men den ga seg etter en uke. Jeg har fremdeles ikke helt normal smak på maten, men det ser ikke ut til å minske matlysten likevel... (hadde jo beregnet en aldri så lite effektiv slankekur jeg da, men pytt det får vi ta senere..)
Nå er det lørdagskveld og jeg skal kose meg med familien. Tenk å være så heldig å ha en så herlig familie som jeg har.... Det er en god støtte og trøst det. Og alle kommentarer og gode ønsker er også en fantastisk støtte. Det betyr faktisk veldig mye!

7 kommentarer:

Elin sa...

Det er godt du har det bra, ønsker deg ei kjempe flott helg :D

Petunia sa...

Så flott at det går bra med deg:) Nå ble jeg glad! Vi har vært på landet i dag og stengt for vinteren. Godt å ha gjort det.
Nå er det lørdagskveld og litt blogging før vi skal se en film.
Snakkes!

Anonym sa...

Det er VIRKELIG beundringsverdi ålese dine innlegg!!! Du er sååå postiv og full av pågangsmot!!Dt står det MASSE respekt av!!!Vet hva det er å være syk så en god nær familie rundt seg er verd masse!Åha en god mann og gode unger kan gjøre myyye godt med en......det er virkelig herlig! Godt å vite at du har det godt iallfall, du er en faither!!!!Stå på!!Håper virkelig du holder deg frisk og HJEMME denne gangen. Var spennende den geleen du har laget! Men har aldri sett slike epler og eg aner ikkje HVOR eg skal lete en gang!? Det så såågodt ut nam nam ! Men snart starter julebaksten her i huset, første helg i desember laget me geleflesk! De elsker mann og barn, selv kan eg styre meg he eh og etter det baller det på seg med foskjellige kaker! KOOOOS deg og ha en fortsatt herlig helg! Eg skalnå strikke et par timer tilfør eg køyer!Nattinatt. klem og kos fra Vibbedille

hobbyvenn sa...

Kvede er en prydbusk som finnes i mange gamle hager. Tror det går an å kjøpe den i hagesentrene nå også. Ellers så slår den lett rot, så bare minn meg på det til våren om dere vil ha en avlegger...

Anonym sa...

Ønsker deg en god uke og smaken bedrer seg raskt!

Anonym sa...

Sender deg gode tanker og håper det går bra med deg.

LivM sa...

Kvede har jeg aldri vært bort i. Det hørtes spennende ut. Du må nok ta med deg en smaksprøve når vi en gang får hatt dette strikketreffet vårt på nyåret!Håper du etter forholdene har det bra, så får det heller bare være at ikke smaksløkene er helt i form!