fredag, november 14, 2008

Bakedag.


Vi hadde diverse planer som innebar "ta med mat" denne uken, så onsdag tok jeg meg en bakedag.
Den ene av disse kringlene skulle vi ha med oss på skolen til minstejenta fordi de arrangerte kafè med basar. Det gjør de hvert år på denne tiden, og det er veldig koselig.







Den største hjertekaken skulle minstejenta ha med seg på skolen i anledning at hun hadde fødselsdag. De andre to skal jeg bruke sammen i familiebesøket for henne. (Det lille hjertet oppå den runde kaken.)









I samme slengen bakte jeg opp endel boller som jeg hadde planer om å legge i frysen. Litt mye svinn i løpet av dagen da, men det er jo koselig også...

2 kommentarer:

Fit mum sa...

mmmm, ser godt ut! er kjempe glad i å bake jeg også, men jeg må si meg imponert over mengdene du rekker over i løpet av en dag!

Kudi sa...

Mmm.. de bollene så spesielt gode ut! :)