onsdag, november 19, 2008

Sykehus-dag 23.

Her går det bare bra. Denne omganger virker til å gå lettere enn den forrige. Muligens Fordi jeg hadde en sterk antibiotika-kur før og under forrige cellegiftkur. Denne gang var jeg helt tilbake til meg selv før kuren startet, så det har nok hjulpet godt.
Jeg har også fått en ekstra kvalmestillende tabelett og den gjør tydeligvis susen, for jeg finnes ikke kvalm hverken i går eller i dag. Herlig.
Ellers er vi to på rommet, og vi har begge cellegiftlur, så i gårkveld hadde vi pary med cellegift, "salte fisker" (kjeks) og vann....

Vottene har jeg forresten strikket ferdig, venter bare på trådfesting. Så i morgen kan jeg starte på noe nytt, hurra, følger skjema her også. Når jeg reiser hjemmefra så har jeg alltid en plan om hva jeg skal lage, og hvilke dager jeg skal gjøre hva. Tror det er greit å holde seg i ånde, så blir ikke dagene lange og en bruker ikke tid på å kjenne etter om en er dårlig...

I dag har dagen gått rykende raskt. Jeg hadde første besøk av en venninne allerede fra klokken ni til ti, så kom min kjære en stund etter det, og da han gikk så kom mine foreldre etter en kort stund(forøvrig med en nydelig rosebukett, bilde kommer om den overlever til jeg kommer hjem). Så tusen takk for besøkene, de var kjempekoselig alle sammen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott at du har fått hjelp til å stoppe kvalmen denne gangen, da føles det bedre å gjennomgå denne behandlingen. Synes liksom jeg ser dere to damer med intravenøst, salte fisker og strikketøy... Det er viktig å gjøre det beste ut av situasjonen. Det klarer virkelig du. Masse klemmer fra meg.

LivM sa...

Så godt at det fortsatt går fint med deg! At tablettene tar bort det meste av kvalmen er jo flott! Gleder meg til å se vottene dine ferdig. Klem!

Anonym sa...

Godt å høre at det går bra med deg, håper det fortsetter i riktig retning!