lørdag, september 23, 2006



Juhu! Da jeg skulle reise til Sandefjord fant jeg Simply knitting på Flesland! Har lett etter det en god stund, men ikke funnet det. Problemet var at jeg alerede hadde sendt kofferten, og i håndbagagen kunne jeg ikke ha med meg de flotte bambuspinnene... Det endte med at gemalen tok med seg bladet hjem (sukk, DET var ingen lett bestemmelse....) mens jeg satt på flyet og ergret meg... Men i går da jeg kom hjem var det jo deilig å ha det tilgode da. Synes det var mye fint i bladet, og kommer nok til å lage noe av det ja. I tillegg hadde "Alt om Håndarbeide" kommet i posten. Det bladet blir jeg aldi lei, gleder meg like mye hver gang. Mye fint der også. Bl.a noen skjønne babymønstre jeg skal benytte meg av når jeg syr til en jeg kjenner, som snart venter en baby...

Ingen kommentarer: