mandag, desember 04, 2006


Dette er slipper som er strikket etter et mønster fra Vogue knitt.1 De er veldig raske å strikke, og sitter faktisk godt på foten. Jeg er ikke helt ferdig med de, for det er dobbel bunn og inni der skal det være en "såle" slik at de blir enda bedre å gå på. I tillegg vil jeg ha en såle under slik at de ikke blir så glatte. Ferdig-bilde kommer senere.... Disse lilla er strikket helt etter oppskriften i bladet.




Disse har jeg strikket til barna. De er forandret litt fordi jeg synes de ble litt for vide i følge mønsteret i bladet. De blå er uten pelskant for de skal minstemann ha..












Må bare vise resten av garnet som var igjen da jeg var ferdig med Victoria-luen og -pulsvarmerne jeg strikket. Det gikk med akkurat to nøster kan en si... Pulsvarmerne strikket jeg samtidig med en tråd fra hver ende av nøstet så derfor kunne jeg strikke til det nesten var tomt... Heldigvis hadde jeg nok til å sy de sammen likevel.






Ellers holder jeg på med et og annet hemmelig som ikke kan vises frem før over jul.....

Ingen kommentarer: