mandag, april 09, 2007

Håndarbeid??

Lurer du på hva jeg bedriver med på håndarbeidsfronten kanskje??
Vel, må bekjenne at det har gått heller trått der i det siste. Har meldt meg på diverse alonger som jeg nok må melde meg ut av igjen, for tiden strekker ikke til.
Vi har konfirmasjon i slutten av august, og innen det skal jeg ha ferdig en Fanabunad.... Hjelpe meg vel, jeg er bare såvidt kommet igang med skjorten, men regner med det er der det meste av arbeidet ligger. Desverre klarte jeg å glemme det igjen på hytten, så bilde får komme senere. En av de nermeste dagene får jeg heller begynne på brystduken eller beltet. Det skal syes med perler. Et kjekt og forsåvidt enkelt arbeid, men som alt annet så tar det tid.. Skal få lagt inn bilde så snart jeg er igang.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Uff da, kjedeligt når det bare er pliktarbeid igjen.
Men...........bunad er nå ein flott ting å lage det også.
Gleder meg til å få sjå det ferdige resultatet.
Ha videre ein fin mandag.

hobbyvenn sa...

Hehe, plikt og plikt. Kunne jo valgt å kjøpe bunad ferdig da, men hadde lysst å sy den selv. Og arbeidet er jo kjekt det, så da er det bare å henge i...

slöjd sa...

Nu har jag för första gången hittat till Din blog. Så mycket fint Du gör. Och vilka vackra garner Du köpt hos Oleana! Jag blir riktigt avundsjuk! Kram Ulla i Ö-vik, Sverige

LivM sa...

Det er litt av et prosjekt du er i gang med der. Begge døtrene mine og jeg har bunader, men jeg har ikke brodert dem. Jeg vil ønske deg riktig lykke til med arbeidet!

hobbyvenn sa...

Tusen takk til Ulla og Liv. Det blir nok en annen bunad og mindre broderi enn planlagt likevel... Eldstejenta har pluttselig forelsket seg i Vestlandsdrakten... mer kommer om dette når jeg oppdaterer neste gang..