søndag, mars 16, 2008

Inspirasjon, og tidsmangel...


Bladet "Kreative kvinner" kom i posten i går. Masse flott å lage og mye inspirasjon.

















Bl.a mange søte vår-idèer til klær som kan syes. Må visst bli ferdig med alt som står på "Må-gjøres-snarest"-listen... Den listen blir bare lengre og lengre.
Slik ser listen ut i dag:
1- Nye gardiner til minstemann sitt rom.
2- Stallgenser til eldstejenta.
3- Månedslappene til vennskapsteppet.
4- Rett-opp-og-ned-bukse i flanell til eldstejenta.
5- Et litt røft hverdagsskjørt til minstejenta.
6- ...og SÅ kan jeg sikkert sy noe jeg har lyst til, hvis ikke det da er kommet noe mer MÅ-HA på listen da...

2 kommentarer:

Fit mum sa...

Hei, takk for besøket i bloggen min!
Det ser ut som du har nok å henge fingrene i framover - blir gøy å se resultatene. Det bladet du viser til her, har jeg sett reklame for tidligere...ser ut som jeg må gå til anskaffelse av dét ;o)

hobbyvenn sa...

Bladet er supert, så nå når du syr så masse vil du sikkert ha glede at det ja.