onsdag, mai 14, 2008

Har sydd igjen...


Minstejenta hadde ønske om noen nye skoleskjørt. Dette er første skjørt ut... Helt enkelt skjørt med linning og beltestropper.

















Bakpå er det to lommer. Ikke særlig praktisk med lommer bak, men pytt pytt...












I siden er det skjult glidelås, og en knapp.

















Nye tights måtte også til, så disse skulle vel passe til skjørtet. Nedest sydde jeg på en elastisk blonde slik den unge damen ønsket.

Jeg har sydd et noenlunde likt sett i brunt også, men det får det komme bilde av senere...

4 kommentarer:

LivM sa...

Suverent antrekk. Så gøy med noe som ikke er prikk likt det andre har!

hobbyvenn sa...

Ja denne unge damen liker veldig godt å kunne vandre rundt i noe ikke alle andre har. Og stas for meg er jo også selvsagt at barna vil gå i det som er hjemmelaget...

Fit mum sa...

Så stilig! Hva slags tekstil bruker du til tightsen, og hvor kjøper du elastisk blonde?

hobbyvenn sa...

Jeg har brukt jersey i to forskjellige tykkelser. De elastiske blondene kjøpte jeg på samme sted, men da i butikken i Drammen.