fredag, april 17, 2009

Gratulerer!

Da har jeg tellet og tellet for å finne ut hvem som har lagt igjen flest kommentarer på bloggen min. Det var to som skillte seg ut og hadde lagt igjen mange flere kommentarer enn de andre og de to er:

1. LivM.
2. MayM/trulte.

Gratulerer! Tusen takk for koselige kommentarer over lang tid. Pakke kommer i posten over helgen.

Jeg kommer nok til å gjøre det på samme måte ved neste jubileum på bloggen også, men da teller jeg kommentarer fra dette innlegget...

Tusen takk til alle dere andre som har lagt igjen kommentarer også. Jeg setter pris på hver eneste kommentar.

4 kommentarer:

LivM sa...

Så heldig jeg var. Jeg som aldri har vinnerlykke! Tusen takk!

Pinnepenn sa...

Gratulerer MayM og LivM. :)

MayM sa...

Åh, så koselig da. Jeg som ikke synes jeg beslker bloggen din nok. Tusen, tusen takk !

hobbyvenn sa...

Her er det nok ikke snakk om vinnerlykke Liv, men rett og slett lønn for strevet... Du hadde lagt igjen desidert flest kommentarer.