tirsdag, april 27, 2010

Kur 8.



Da er jeg igang med nest siste kur. Herlig... Om 6 uker er det sommerferie!

De siste 2 kurene har jeg satt med kuldesokker og -votter. Vottene og sokkene oppbevares i fryser, og blir så tredd på hender og føtter direkte derfra. Skal ikke si at dette ikke er kaldt, men slett ikke så ille som en gjerne skulle tro.














Etter ca 20minutter blir sokkene og vottene byttet ut med nye, kalde sokker og votter.
Vitsen er å skåne fingre og tær mot endel bivirkninger, mn om det er så veldig effektivt er jeg litt usikker på. Noe bedre blir det uansett, så da er det bare å sitte slik den tiden det tar.

5 kommentarer:

vibbedille sa...

Du har jammen megnoe å slite med du! Håper disse vottene/sokkene hjelper på plagene dine da! Eg trodde det var varmevotter som blebrukt, så dette var nytt for meg.

Noe skalen slite med gitt, men eg HÅPER av hele mitt hjerte at dette en dag snur for deg og at du slipper alt dette ;)

Ønsker deg en GOD dag og en herlig uke!

God klem fra Vibbedille ;)

MayM sa...

Stakkars deg. Dette ser og høres da ikke noe behagelig ut. Godt det snart er over for denne gangen og det som er det gode er at det ser ut til å hjelpe. Du er flink. Masse klemmer fra meg !

Emme sa...

Høres kaldt ut med de vottene og sokkene men håper de hjelper noe på bivirkningene.

Flott at hun legen tok bivirkningene på alvor og ga deg oppdaterte medisiner :)

De broderiene dine ser så pene ut og genseren til mannen din er et praktverk. Jeg ville ikke klart så stort arbeid nå, sist jeg strikket noe tilsvarende er ca. 12 år siden :)

Klem

LivM sa...

Dette ser ikke akkurat noe godt ut, men det er utrolig hva man tåler når en vet at det må til! Stå på, lykke til og masse klemmer fra meg!!

hobbyvenn sa...

Tusen takk alle sammen. Det er ikke så ubehagelig igrunnen. Selvsagt veldig kaldt, men det går greit. Jeg har fremdeles vondt i fingre og tær, men ubehaget er mye mindre enn hva det er uten sokker og votter...