onsdag, november 09, 2011

Roser, og fødselsdag i huset.


I går kom min kjære hjem med disse nydelige rosene til meg.
Fargen er dyp rosa med gradvis overgang til beige.
















Det var en stor bukett som tok seg flott ut på bordet jeg hadde dekket.
Minstejenta hadde nemlig fødselsdag så vi hadde invitert familien på god mat. Jaja, hvor god den var er vel ikke min jobb å bedømme, men den forsvant hvertfall fort.
Minstejenta hadde "bestillt" Pitabrød med masse deilig å fylle i brødene.
Jeg bakte brødene om formiddagen i går, mens fyllet ble laget dagen før. Det bestod av en litt kraftig lammegryte og kjøttboller av storfekjøttdeig. Samt masse grønnsaker, salat og en rømmedressing med hvitløk.











Desverre glemte jeg å ta bilder av maten, men disse husket jeg hvertfall å forevige...


Cupcakes. En type med lyse cupcakes med smørkrem med sitron, og en sjokoladevariant med sjokoladekrem. Smakte godt i allefall.




Ingen kommentarer: