tirsdag, januar 10, 2012

Betraktninger en soldag..

Millie: Jeg kom til å tenke på forrige innlegg fra meg der jeg klaget på været da vi gikk tur. Tenkte det var best at dere fikk se at vi faktisk har hatt vakkert vær også. Ja jeg har igrunnen bare opplevd det to dager etter jeg flyttet inn i huset her da, men det kjentes mye bedre ut de to dagene enn når det regner. Jeg liker ikke det der våte og kalde, men sol liker jeg. Da kan jeg snuse på alle de spennende luktene rundt omkring også.

De første gangene jeg gikk tur så hadde jeg mer enn nok med å henge etter de store bena som trakker rundt meg. Det virker som om jeg klarer å komme meg mellom bena deres så går de på en litt rar måte. Hopper liksom fremover... Og noen ganger holder de faktisk på å stumpe i lille meg, men det har heldigvis gått bra så langt.

Og for at det ikke skal bli for kaldt så har de jammen kledd på meg frakk også! Den er forsåvidt varm og god, og ikke blir jeg våt i den heller, men HALLO, jeg er hund. Liker ikke klær jeg da. Da setter jeg meg rett ned i protest og blir sittende til noen har dyttet meg igang. Foreløpig har de ikke tenkt å høre på meg, men jeg satser på at en vakker dag får jeg slippe den der frakken. Disse bildene ble tatt da jeg var 8,5 uker. I dag er jeg faktisk 10 uker. Du verden så mye jeg har lært på disse ukene. Og frakken min er slett ikke så stor lengre heller...

5 kommentarer:

MayM sa...

hehe..så yndig hun er. Ikke greit med denne store nye verdenen for en så liten skapning.

gyldenkron sa...

For et vakkert lite nøste. Herlig! Godt nyttår til deg

Kos med papir og saks sa...

så vakker valp. Så koselig å lese om Zita som passer og hjelper til.

ha en flott uke

Lisbeth sa...

Sa nydelig hun er! Selv med frakk :) Kos deg med valpen.

StrikkePia sa...

Herlige Millie!!! :-)

Er enig med deg i dine betraktninger om frakken Millie, du er jo hund og har flott pelssom holder deg varm. Min hun hadde garantert spyttet på meg hvis jeg tok på han frakk. Du kan jo prøve å spytte på menneskene dine, og se om det hjelper. ;-)