onsdag, august 20, 2008

Awarder.


Jeg har vært så heldig å få flere Awarder i det siste. Disse er fra Berit og Petunia. Tusen takk!
Det er igrunnen litt rart å tenke på at mange er innom bloggen og leser det jeg skriver, og ser det jeg har laget... Tenk de fleste av disse menneskene er helt ukjente, men likevel kjenner en et fellesskap og en varme som en ikke skulle tro en kunne føle gjennom en maskin... Det er hvertfall med stor glede jeg tar imot

awardene. De som er innom her må mer enn gjerne ta imot de samme awardene som en hilsen og takk fra meg.
Det er utrolig koselig at nettopp DU er innom bloggen, og til de som legger igjen en kommentar vil jeg bare si tusen takk. Alltid kjekt med en hilsen.













2 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig med slike awarder! Men så har du jo en veldig hyggelig blogg da, alltid kjekt å kikke innom her.

Elin sa...

Du verden så mangen awarder du har fått, vel fortjent :)