mandag, august 11, 2008

OL og tur.


Gratulerer til Alexander Dahle Oen som klarte sølv i OL i natt!
OL-strikketøyet mitt ser slik ut. Er ferdig med begge ermer og halvferdig med bolen vil jeg tro. Ikke så mye strikking i helgen, men det går fort når jeg først strikker.














Her er en av grunnene til at det ble litt lite strikking i helgen.. Vi var på tur til Hotell Ullensvang. Et fantastisk hotell både utendørs og innendørs.










Dette er deler av utsikten fra rommet vårt.













Fremdeles utsikt fra rommet. Snakk om mektig natur i Norge.
















Inne på hotellet var der flotte utstillinger av gamle bunadsdeler, bunader, kister, dåpskjoler, åkler,... og rundt omkring stod det flere flotte stoler med gylenlær. Den teknikken har jeg alltid drømt om å lære, og inspirasjonen ble ikke akkurat mindre av å se disse flotte stolene...

Så tusen takk til min mor og stefar som inviterte med seg barn/svigerbarn og barnebarn på en så flott og koselig tur!

7 kommentarer:

Strikkelaura sa...

Hardanger er bare utrolig flott! Så ut som dere hadde hat en fin tur :) Sier som i OL-bloggen, synes du har kommet langt på genseren din jeg!

Fru Keilegavlen sa...

Så flott da vert!!! Gler meg til å sjå det ferdig. Hardanger er flott,- såg ut som de har hatt ein fin tur.

Fit mum sa...

Turen deres så flott ut! Det blir spennende å se hva strikketøyet leder fram til. Og å klare å gå inn og ut på Stoff og Stil uten "baggasje" på veg ut er en prestasjon i seg selv...

Petunia sa...

Du bør sjekke bloggen min i dag. For det første er det noe der du kan ta med deg og for det andre er det noe du kanskje drar kjensel på???
Det er ufattelig vakkert i Ullensvang. Heldige dere! Men er det nettopp noen som har fortjent det, så er det deg!

Anonym sa...

Flotte bilder, så ut som en flott tur :)

Anonym sa...

Åh, dette så bare helt herlig ut. Tenk å kunne ta en slik tur.

Berit T sa...

Herlig!!!

Har noe til deg.... inne hos meg-

Klem