lørdag, august 23, 2008

Coblestone nr 2.


Så langt er jeg kommet på Coblestone til nå. Vet ikke om jeg rekker å komme i mål innen fristen, men jeg gjør mitt beste.... Det er alltid masse å gjøre i en familie så det er begenset tid til strikking, men jeg koser meg med strikkepinnene og garnet mitt så snart jeg har tid. Må vel innrømme at å strikke en genser helt lik den forrige jeg strikket er ikke så veldig utfordrene, og lysten til begynne på noe annet er absolutt tilstede.. Nå begynner jeg snart på rillene øverst, og da er det jo ikke så mye igjen heldigvis.



Jeg er ikke helt fornøyd med fargene på denne genseren. Synes de ble litt for tam. Det er offwhite Mini Alpakka fra Sandnes, og lys flerfarget Lanett fra samme sted. Det ble så lite liv over spettene at jeg synes den bare ser ut som den er skitten når jeg ser den på avstand, men minstejenta ville absolutt ikke bytte ut bunnfargen, så da måtte det bli slik. Og det viktigste er jo at hun blir fornøyd, det er jo hun som skal bruke den.

Ingen kommentarer: