mandag, august 18, 2008

Flickr sock/Cookie A.

Da vi var i Oslo måtte jeg ha med noe lett strikketøy som ikke tok for stor plass. Egentlig burde jeg hatt med meg OL-strikketøyet, men det ble for stort og tungt. (Og tok for mye plass i en allerede full koffert..) Derfor fan jeg ut at jeg skulle begynne på sokkene jeg hadde mottatt for august i sokkeklubben på Projo.
Dette var et morsomt og enkelt mønster og et herlig garn.
Selvsagt hadde jeg trodd jeg skulle bli ferdig med sokkene i løpet av de 4 dagene i var i Oslo, men som vanlig tok jeg feil... Det ble ikke mye tid til strikketøy i det hele tatt. Vi brukte dagene på Tusenfryd, shopping og vennebesøk. Med tre barn i alderen 10 - 16 så er det ikke mange rolige stunder der en kan sette seg ned og nyte roen med et strikketøy. Men så langt som bildet viser kom jeg hvertfall, og akkurat da jeg skulle begynne på hælen oppdaget jeg at jeg hadde strikket den siste mønsterrapporten feil... Får se om jeg rekker opp igjen, eller lar det gå som det blir..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Disse sokkene ser skikkelig lovende ut - spennende mønster :-)

Anonym sa...

De ser kjempe flotte ut :)