torsdag, september 13, 2007

Pakke fra hemmelig venn.


Denne flotte pakken fikk jeg fra min hemmelige venn på Hobbyboden. Pakken passet meg veldig godt. Dalette har jeg ikke strikket med på mange år, så det skal bli spennende å prøve det igjen. Sjokoladen er min favoritt, så det passet også perfekt. Teen lukter aldeles nydelig. Den ligger her på hobbyrommet, og jeg har ikke tatt den ut på kjøkkenet for det lukter så deilig av den... Litt julelukt på en måte, og for de som kjenner meg og vet hvor julegal jeg er, så skjønner nok de at dette må være bra! Jordbærgodteriet smakte friskt og godt. Minstejenta mente dette måtte vi kjøpe mer av...


Sammen med pakken fikk jeg dette nydelige kortet. Diktet "Grip dagen!" er kjempefint, og er skrevet av Ragnhild Bakke Waale.
tusen takk min hemmelige venn, med z i nicket... (Itzak, Elizabeth..?) Skal ta en runde og snuse litt, finner det gjerne ut...

Ingen kommentarer: