søndag, september 16, 2007

Pakke fra hemmelig venn.



Pakke fra min hemmelige venn på Hobbyforum kom på fredag rett før vi reiste på hytten. En flott pakke fyllt med masse spennende.

Først og fremst garn Viking Sportsragg har jeg ikke prøvd før, så det blir spennende. Og litt deilig at det kan strikkes på pinne 3 - 3,5.

Så var det et nøste med Evilla 6/1 garn. Det blir nok til et jal med tiden vil jeg tro.

Deilig te og kaffe, noe kjent og noe ukjent. Spennende å smake noe nytt.

Sjokolade og drops, herlig. De forsvant mistenkelig fort...

En flott kopptue i et fristende mønster som nok må studeres litt nærmere...

Nydelige baderoser og en duft"såpe".

Og i tillegg et flott brev skrevet på håndlaget papir! Utrolig flott pakke som jeg ble veldig glad for. Tusen takk min hemmelige venn!! Skal nok sjekke ut hvem du er før eller siden...

Og det har jeg gjort nå. Den flotte pakken kom fra duvi. Tusen takk enda en gang!

Ingen kommentarer: