lørdag, desember 29, 2007

Julegaver fra hemmelige venner!


Tusen takk til begge mine hemmelige venner som har sendt meg slike flotte gaver! Pakkene ble pakket opp julaften, og det var utrolig masse fint.
Denne pakken er fra min hemmelige venn på Hobbyboden. En spennende pakke som inneholdt 5 gaver!
En pakke søte servietter som ble benyttet til kaffen i går da vi hadde familie-jule-koldtbord.
En søt nisse som pryder vindusposten på arbeidsrommet.
Min yndlings-sjokolade!
3 nydelige stoffer som skal bli del av vårt nye sengeteppe..
Og en pakke med 2 nøster Sisu og en oppskrift på et par sokker.


Den andre pakken er fra min hemmelige venn på Hobbyforum. Den inneholdt 2 nøster herlig mykt fritidsgarn som jeg tror skal bli til noen tøfler jeg har i hodet, og nøstet med Chiligarn blir sikkert med på de samme tøflene.
Den herlige teen har jeg allerede testet flere ganger, og den var virkelig god!
Twistene forsvant i min kjære før jeg fikk sukk for meg, men det er han vel undt.
Sokkegarnet blir nok til sokker til minstejenta en gang, det er helt hennes farger! Er med på en sokkealong, så der kommer det nok et fint mønster en dag vil jeg tro.

Så TUSEN TAKK til begge mine hemmelige venner, pakkene falt absolutt i smak!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha... du har givit dig ikast med sockar med mängder av i-cord i toppen på? hm, jag tror jag hade droppat dem, urk... i-cord är väl egentligen inget - men fästa trådarna sedan, bläää. Montering och jag går inte riktigt i samma fotspår nej ;) Men de är läckra, hihihi... Antar att det är Johannas mönster?
Må så gott... värmländskan... kramis ngn som alltid blir så avis på alla härliga tidningar du finner fram till... Gott Nytt År på er dessutom!!!

hobbyvenn sa...

Ja, det stemmer bim, det er Johannas mønster. Nei den festingen av tråder var ikke kjekk, men jeg ble da ferdig. Måtte feste alle trådene før jeg strikket sokkene for å være sikker på at jeg skulle få det gjort. Lettere når motivasjonen er på topp vet du...