mandag, januar 26, 2009

Inspirasjon...



Litt ny inspirasjon er alltid greit, så denne boken ble bestillt i forrige uke. Allerede lørdag lå den i posten! Noen av mønstrene har jeg fra før siden dette er en "samlebok" fra Thuve-stua, men mange var nye og flotte.


Disse vottene likte jeg godt, så de blir nok mitt første prosjekt fra boken vil jeg tro...

Mer inspirasjon var det også kommet i forrige uke da jeg var på sykehuset. Slett ikke dumt å komme hjem til noe slikt! Har planer om å sy divere fremover, men først må jeg få unna andre ting som venter...
Ps, ser at Ottobre kom før jeg ble innlagt for kur(og vist her på bloggen), men pytt det er nå masse inspirasjon likevel...

2 kommentarer:

LivM sa...

Den boken må jeg nok bestille, den ser flott ut. Har litt samledille, så jeg burde jo egentlig strikke noe fra alle de bøkene jeg allerede har!

hobbyvenn sa...

Ja boken er flott. Jeg kjøpte en til samtidig, men den har visst forsvunnet i helgen... Skal legge inn bilde når den dukker opp igjen.. Også jeg har massevis av hobybøker. Noen er jeg flink å bruke, andre glemmer jeg. Foreslår en along på Projo over sommeren der vi bruker bøker vi allerede har...