lørdag, januar 24, 2009

Kur 6.

Hei igjen alle sammen. Litt lenge siden sist ja. Denne gangen var det faktisk ikke min feil. Det var umulig å koble seg på nettet på sykehuset under denne kuren. Haukeland har hatt et ganske stort virusangrep på nettet sitt, så mye har vært nede i lengre tid. Nå er det meste i orden igjen, men gjestenettet fungerte desverre ikke enda.
Men over til cellegift-kur nr 6. Ved forrige kur fikk jeg jeg en skikkelig omgangssyke underveisd og ble utrolig slapp og elendig som dere sikkert husker. Men da det var over kom jeg meg veldig godt opp igjen. Ved start av denne kuren var jeg i veldig godt form og kuren gikk knirkefritt. Lite bivirkninger og sprek og fin nå i etterkant. Jeg vet at det blir litt mer strevsomt etter som dagene går nå denne uken, men så i løpet av fredag snur det igjen og da går det raskt tilbake til normalen.
Jeg kan ikke klage på de bivirkningene jeg har, de er lette i forhold til mange andre.

Romkameraten denne uken var en fantastisk dame som jeg har delt rom med tidligere også. For henne har det desverre gått den feile veien og nå er det ikke mer å gjøre, men likevel kunne hun sprudle og prate om alt mulig. Vi hadde mange gode stunder på rommet med prat om alt og ingenting.
Et slikt strålende menneske skulle aldri måtte gi opp! Hun er et eksempel til etterfølgelse, og skulle jeg bare kunne ha en liten brøkdel av hennes visdom og glød så ville jeg føle meg beæret.

2 kommentarer:

Fit mum sa...

Er bare innom og ser hvordan det går med deg; er så imponert over stå-på humøret ditt! Ting blir nok sett betraktelig i perspektiv i den situasjon og i det miljø du befinner deg i nå. Du virker imponerende sterk når jeg leser dine innlegg; en super egenskap! Stå på videre; kanskje jeg også ser noen flere sømprosjekter etterhvert ;)

hobbyvenn sa...

Tusen takk. Joda, har mange planer om søm fremover, det er bare det med tiden da... Får se hva jeg rekke i uken som kommer. Har noe jeg bare MÅ få ferdig. Takk for at du tittet innom, og la igjen en flott kommentar.