lørdag, februar 21, 2009

Legebesøk.

Da er legebesøket over og foreløpige planer er klarlagt. Det egentlige opplegget var at jeg skulle opereres, trodde jeg. Og jeg trodde det var noe som skulle skje om ikke så lenge, men leger forandrer mening etterhvert... I går sa legen at det måtte gå lang tid fra siste cellegift-kur og til en såpass stor operasjon. I tillegg så hadde de muligens funnet noe i buken på bildene i desember som gjorde at operasjonene i allefall måtte vente noe. Funnet var mest sannsynlig vanlige hormonforandringer, men det kunne de ikke vite ør nye bilder var tatt.
Heldigvis viste bildene denne uken ikke noe uvanlig, så alt ser helt fint ut. De fant ikke noe i buken som ikke skulle være der heller...
Nå skal jeg ikke tilbake på sykehuset før om 4 uke, og da for nye bilder. Etter det blir det ny vurdering for operasjon...
Igrunnen føler jeg meg i fin form, men når jeg presser kroppen litt så merker jeg jo at jeg har hatt flere måneder i ro.
Disse ukene skal jeg bruke til å komme i bedre form. Får satse på at været bedrer seg noe i forhold til i dag, ellers er det fare for drukning om jeg skal komme meg ut på en tur eller to i løpet av dagene... Så skulle du se en merkelig skapning som padler seg frem i regnet med en hund på slep (eller omvendt) så er det bare til å gi et pip.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så flott at de ikke fant noe som ikke skulle være i buken. Da kan en slappe av i forhold til det. Jeg forstår at det er passe vått bore hos dere om dagen ettersom du står i fare for å drukne hehe.