lørdag, februar 14, 2009

Valentine.


Er ikke denne buketten bare helt nydelig? Fikk den av min kjære i går. Er det rart jeg er så glad i han? Neida, jeg trenger ikke kjøpes for å si det da, han er aller best til "hverdags" igrunnen når han er der med sin gode støtte og trygge væremåte. Men selvsagt blir en sjarmert i senk av slike buketter en gang innimellom også da....
Han skal også få en liten hilsen i anledning dagen, men det blir ikke før til kvelden. Vi pleier å markere dagen med noe "hjertelig" som er spisende ofte. Barna får gjerne med seg hjerte-rundstykker på skolen til niste f.eks og en bitte liten hjertegave om kvelden. Denne helgen er de på tur, så da måtte gavene smugles ut med eldstejenta som fikk æren av å dele de ut i løpet av dagen. Tenker nok at det ble før frokost i dag ja...


På håndarbeidsfronten gjør jeg noe jeg ikke hadde planer om å gjøre. Disse vottene har jeg strikket mange par av før, men fikk så lyst å strikke de igjen. De er kjappe og greie å strikke, så dette har jeg strikket mesteparten av på turen i dag. Strikket på pinne 5 i Peruvian Highland Wool. Forøvrig et aldeles utrolig deilig garn!

5 kommentarer:

LivM sa...

Å det var en utrolig nydelig bukett! Jammen er du heldig! Sukk!!

Wenche/chawo sa...

For en kjempefin bukett ,du har fått.Syntes det er en koselig tradisjon dere har,med å markere dagen med no hjertlig spisende.

medina sa...

Nydelig bukett!! Vi er ikke så flinke med sånt Valentine feiring, men til halga hadde jeg lyst på tulipaner, så da kjøpte jeg til mannen *lur?*
Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Nydelig bukett du fikk! Tror jeg må sende mannen min på kurs hos mannen din *knis*

Skikkelig go'votter du strikker! Er det Lovikka-votter? Minner om de jaffal.

Ha en flott dag videre i det varierende været vi har nå. *klem*

Elin Osa Søreng sa...

Så nydelig bukett! Vi har ingen tradisjon mht Valentines day her i huset, så det var ikke de helt store utskeielsene kan du si. Bikkja fyller forøvrig år den dagen (8 år i år), men vi er liksom ikke typene til å feire bursdagen til pelsdyret med lange ører ;o) Ser du går på cellegift, kan jo ikke i min villeste fantasi forestille meg åssen du har det- men håper du har det så greit en kan i sånne situasjoner! Kjenner ei på 3, 5 år som fikk kreft- diagnose rett på nyåret, hun er også gjennom cellegift- kurer nå. Slitsom tid har jeg skjønt... Sender deg friske tanker!