søndag, februar 01, 2009

Nye Awarder...



Jeg har vært så heldig å få 3 Awards i det siste. Denne kom fra MaiBritt Så morsom utfordring. Oppgaven går ut på å gå inn i bildemappe nr6 og legge ut bilde nr6.
Bildet er tatt en dag i fjor da vi bedrev rydding av kjeller og hage. Og jada, her driver vi barnearbeid i stor stil... Veldig populær aktivitet. Spesielt det der å klatre oppi tilhengeren for å plassere og trampe bosset tettere sammen. Egentlig en av de mest populære fellesaktivitetene vi har her i huset. Så hvorfor blir de ikke praktisert oftere mon tro?? Skulle nok hatt en runde til nå ser det ut for. Merkelig hvordan alt mulig bare samler seg opp i løpet av en vinter igrunnen...




Denne flotte Awarden kommer fra Trulte Tusen takk. Dette setter jeg pris på Trulte.












Tusen takk til BeritT for denne Awarden. Den ble jeg glad for.

Egentlig skal alle disse Awardene gies videre til x-antall nye bloggere. Tror jeg hopper over den delen av oppgaven, men ønsker du å motta den så er du hjertelig velkommen til å forsyne deg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med fine awarder. :o)

Kjellerrydding er en fin ting ja, det burde viss vi også gjøre. Det får bli til våren tenker jeg. (Men jeg sier ikke HVILKEN vår, hihi!)

Ha en god uke!

Anonym sa...

Gratulerer med awarder, de er vel fortjent :)

hobbyvenn sa...

Tusen takk.