tirsdag, juni 16, 2009

Forberedelser.


Til helgen skal vi feire Sølvbryllup. Selve dagen er egentlig ikke før 30.juni, men da er min kjære og jeg på ferie.
Forberedelsene til feiringen med familien er igang, og
dagen i dag har delvis gått med til å lage disse bordkortene. Enkelt og greit, men jammen tar det sin tid likevel...







Dette brudeparet stod øverst på en tre-etasjes "Hvit dame" da vi giftet oss. Den har jeg planer om å bruke på den samme type kake denne gang også, om enn bare èn etasje da...
Pynten med rosa blomster stod på en av de andre kakene, så den skal få pynte en Dajm-kake.
Litt imponert over meg selv som har klart å ta vare på disse, og endatil vite hvor de er nå når vi kan bruke de igjen. Bilder av de ferdige kakene kommer etter helgen.

4 kommentarer:

Hanne sa...

Så nydelige bordkort. Ja, dette er nøyaktighetsarbeid som tar sin tid, men håndlaget bordpynt setter virkelig prikken over i-en.
Morsomt at du har tatt vare på kakepynt fra selve dagen.
Ha en fin, fin kveld :-)
Pludrehanneklem

LivM sa...

Det var jammen det smart. Nydelige bordkort!

Wenche/chawo sa...

Kjempefine bordkort du har laget.

Maiken sa...

Hei. Kunne du ha sendt meg en mail på hvordan du laget bordkortene? skal arrangere overraskelses-fest for min søster og hennes mann.
Bordkortene var kjempefine!!
e-mail adressen min er mjfryden@gmail.com