fredag, juni 12, 2009

Sokker, snart ferdig.


Måtte bare strikke en av babysokkene i går. Jada, husker jeg skrev jeg skulle strikke ferdig Breeze-sokkene først, men det var så fristende... Ble den ikke søt kanskje? Flere opplysninger kommer når de er ferdig begge to.


I had to try the little sock yesterday. I love the colour and of- course the pattern. Size 3 - 6 month.











Breeze-sokkene er faktisk snart ferdig. Bare fellingen igjen. Det går ikke så kjapt med pinne 2,5, men siden det er ankelsokker så går det ganske raskt likevel.

The Breeze-socks are nearly finished. Only the toe on the last sock.








Jeg har fått endel spørsmål om mønsteret til Bil-sokkene. Mønsteret tegnet jeg selv, og det er helt enkelt. Legger det ut her, og håper dere som vil bruke det klarer å telle antall ruter...
Blir forøvrig veldig glad for en kommentar om du vil ha mønsteret, så kan jeg komme innom bloggen og titte.

This is the car-pattern. I draw is when I was going to knit some socks to my son. Hopefully you can read the pattern. If you want to use the pattern it`s ok. If you leave a comment I will visit your blog.






Og slik ser bilene ut når de er strikket.




This is how the cars looks on the socks.

6 kommentarer:

Kristel sa...

Thank you, I can see the car pattern well. :) I will have to use it for socks for my son too!

Vibbedille:) sa...

GURI LAND du har flere lekre sokker her jo!SÅÅÅ herlig!!Har lagret det bil mønsteret og skal linke når eg bruker det, var kjempetøft! Midt i blinken til JR!!

Fisketeppet er jo sååå flott altså!

Ang syke unger, har det i grunnen nokså greit, me drar dyner og puter inn i stua og koser oss, ingen er for syke for kos hehe.De er veldig"flinke" pasienter, ikkje noe klaging eller sutring, og de ordner det meste selv, men de nyter å bli dullet med, og eg ELSKER jo å dulle og stelle, så det går opp i opp liksom. Nå har Jr og Ali lagt seg og Amira og eg koser oss i stua, eg strikker og hun tegner-herlig!

Kooos deg du og, og ha en herlig helg! Her er det meldt KNALLsoool, men litt for mye vind innimellom ja ja

Klem&Kos Vibbedille :)

Pinnepenn sa...

Så søte sokk da! De bilene dine må jeg prøve meg på engang. Når du har tegnet det opp sånn så det ikke så vanskelig ut.

hisae sa...

Breeze sokkene blir fine og mønsteret med bilene er det nok stor mulighet for at jeg låner en dag

Rigmor sa...

Alt er fint som er lite ;) Hehe..
Flink og strikke mønster du, ser du får det jevnt til og greier! *misunnelse* Kanskje bilmønsteret er det jeg skal prøve på for å få det til? hvem vet.!!

Ha en fortsatt god helg videre!!!!!

Anonym sa...

Kjempefine bilsokker. Har to gutter som blir kjempeglad hvis bestemor strikker slike til dem.