tirsdag, mars 22, 2011

Award


Jeg har fått en Award fra Vibbedille
Tusen takk snille deg. Og bloggen til Vibbedille må du virkelig ta deg tid til å titte innom om du ikke allerede kjenner til den fra før. Det er en fantastisk blogg fra en dame med "Stå-på-vilje" som få.
Målet med denne Awarden er å gi den bort til 5 bloggere med under 100 følgere for at flere skal finne frem til disse bloggene.
Jeg vet at mange er lei av å motta awarder så jeg lar den ligge her på bloggen. Vil du ha den så bare forsyn deg. Og legger du igjen et lite hint så kommer jeg på besøk, og legger link her på bloggen min.

4 kommentarer:

Dorthe sa...

Takker for kommentaren på bloggen min. En stund siden jeg har vært inne hos og her skjer det jo mye. Formen er ikke helt på topp derfor går alt litt tregt hos meg:-) Håper du får en fin kveld.

Marianne Vik Design sa...

Hint hint :o) Jeg vil gladelig ha mer besøk på den nye bloggen min :o) Ha en fin kveld videre.

Bitt@mi sa...

Hei!
Og takk for sist, det er litt lenge siden jeg har besøk deg, ser jeg. Gratulerer med award, den er sååå fortjent, og du skulle hatt roser og garnbuketter og mer til også. Leser at du har bivirkninger, og det er jo ille. Håper det gir seg igjen, selv om hunden er fornøyd når matmor er slått ut...
Tenker ofte på deg og alt du må gjennom, hadde du vært innen rekkevidde hadde du fått en klem hver gang jeg hadde sett deg:-) Nå må du nøye deg med en via bloggen.
Ønsker deg en grei dag, for ikke å si en god dag... så god som det går an:-)
Her kommer klemmen!

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg! Den er deg vel fortjent!!